فراخوان شرکت در رقابت عکاسی با موضوع "رفتار حیوانات" در سال 2017


رقابت عکاسی، با موضوع "رفتار حیات‌وحش" سومین و آخرین رقابت از سری رقابت‌های عکاسی از حیات‌وحش خواهد بود.

به گزارش گالری آنلاین، ثبت نام در این رویداد هزینه‌ای ندارد و علاقه‌مندان به کسب جایزۀ عکس برتر به ارزش 18 هزار دلار و همچنین به نمایش گذاشتن عکسشان در نمایشگاهی با عنوان برنده‌ها "Winners" در نیویورک، هر چه سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام کنند.

برندۀ هر سری از رقابت‌ها یک کوپن f-stop به ارزش 380 دلار، یک عدد Camtraptions Camera Trap به ارزش 200 دلار، یک فیلتر عکاسی پیشرفتۀ Breakthrough به ارزش 200 دلار و یک نسخه از Macphun Luminar دریافت خواهند کرد.همچنین، برندۀ این رقابت شانس بردنِ جایزۀ بزرگ در سری مسابقات سال 2017 را خواهد داشت. یعنی: یک سفر 11 روزه به جزایر گالاپاگوس و Ecuador courtesy of Metropolitan Touring. همچنین، تصاویر برندگان و مجموعه‌ای از عکس‌های منتخب بر روی یک صفحه نمایش غول پیکر در فضای باز در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا به نمایش در خواهند آمد.

حق کپی رایت و حق استفاده:

تمامی حقوق برای هر عکسی که برای شرکت در رقابت ارسال شده است محفوظ است.

تمامی عکس‌های ارسال شده توسط داوطلبین باید اورجینال باشند و نباید ناقض هر گونه حقی باشند.

هر داوطلب یا باید تنها صاحبِ حق کپی رایت باشد و یا اجازه کتبی و مورد تأیید از صاحب عکس برای ثبت تصویر در رقابت را فراهم کند و تضمین کنندۀ جزییات حقوق WildlifePhoto.com که در زیر ذکر شده است، باشد:


با ورود به رقابت، به هر یک از داوطلبان نهایی در لیست WildlifePhoto.com و Burrard-Lucas یک مجوز غیر انحصاری، حق امتیاز آزاد و دائمی برای پخش، انتشار و برقراری ارتباط با عموم به هر وسیله و به نمایش گذاشتن تصاویر و کپی تصویرشان در تمام رسانه‌ها در سراسر جهان در ارتباط با رقابت اعطا می‌شود، اما نه محدود به همه استفاده در زمینۀ:

- نمایش در نمایشگاه.

- استفاده در WildlifePhoto.com و وب‌سایت‌های مرتبط، رسانه های اجتماعی و خبرنامه‌ها.

- استفاده در تبلیغات، مطبوعات و بازاریابی مرتبط با سری رقابت‌ها و/ یا نمایشگاه.

هر شخص خارجی که عکسی از رقابت دارد، حق انتخاب و تصمیم‌گیری دربارۀ استفاده از تصاویر به منظور تبلیغ دربارۀ رقابت‌ها دارد؛ و WildlifePhoto.com هیچ نظارت یا مسئولیتی در قبال هر گونه تصمیم ممکن برای استفاده از (یا عدم استفاده از) تصاویر شما را ندارد.

آخرین مهلت ثبت نام در رقابت: 10 دی ماه 96

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رقابت می‌توانند سایت فراخوان مراجعه نمایند.

logo-samandehi